Gyakran ismételt kérdések

Hogy tudok regisztrálni?

A vásárláshoz a regisztráció meglévő partnereink részére elérhető, ezt kérje a központi elérhetőségeink egyikén, vagy üzletkötő kollégánkon keresztül. A regisztráció személyhez kötött, minden esetben szükség van az adott vállalthoz tartozó személy nevére, aki regisztrálni szeretne, email címére, amelyekre a rendszerüzeneteket kapja, és a telefonszámára.

Hol tudok jelszót változtatni?

Belépés után az oldal fejlécében található Profilom- Adatok módosítása részen.

Hol vagyunk megtalálhatóak?

A Kelet Higiénia Kft telephelye, raktára a Nyírbátor, Ipartelepi u.2/a. szám alatti címen található.

Van kiszállítás?

Igen, de nem országosan, a pontos szállítási helyekkel kapcsolatosan kérem, érdeklődjön központi elérhetőségeinken.

Mennyi az átlagos kiszállítási idő?

A kiszállító autóink túra körök szerint járnak, ehhez viszonyítva 48 órás kiszállítást tudunk vállalni, de kollégáink jelzik Önnek minden esetben a pontos szállítási napot.

A rendeléseimet hol tudom nyomon követni?

Belépés után az oldal felső részén található a Rendeléseim fül, azt lenyitva lehet megtalálni minden élő, és teljesült rendelést.

Láthatom a régi rendelésimet? Tudok ezekből új rendelést készíteni?

Igen, belépés után az oldal felső részében található Rendeléseim fül alatt ott vannak a régi, teljesült megrendelések is. A régi rendelésből egyszerűen készíthető új megrendelés, csak a cikkszám mellett található kis négyzetet kell kipipálni, és a rendszer lemásolja a régi rendelést. Már rendelt termékek újra rendelésre lehetőség van a fejlécben található Profilom – Gyakran rendelt termékek fül alatt is.

Tudok kedvenc termékeket rögzíteni?

Igen, van rá lehetőség, a termékek bal felső sarkánál, egy kis szívecske jelre kell rákattintani, és a termékek bekerülnek a kedvencek közé. Ezek a fejlécben a Profilom – Kedvenc Termékek listából hívhatóak elő, és rögtön rendelhetőek.

Tudok megadni szállítási címet, ha az eltér a számlázásitól?

Igen, a rendelés feladásakor van erre lehetőség. Amennyiben a rendszerben rögzített több szállítási címe is van, akkor a rendelés végén ezek láthatóak, és ott tudja kiválasztani, hogy hová szeretné kérni a szállítást.

Tudok megjegyzést, kérést írni a rendelésre?

Igen, a rendelés alján van egy megjegyzés rovat, az oda beírt információk csak az adott megrendelésre vonatkoznak, és ezeket látják a kollégák.

Mit tegyek, ha változnak az adataim?

Vannak olyan céges adatok, amelyeknek a változása esetén (pl. székhely, adószám) kötelességünk azokat leellenőrizni, így azok változtatására, rögzítésére csak a központi rendszerünkben van lehetőség. Kérném, hogy ilyen esetekben mindig emailben, cégszerűen küldjék át központi elérhetőségeinkre, és kollégáink javítják azokat.

Látom a régi számláimat is? Hol látom a kifizetéseket?

Belépés után a fejlécben a Rendeléseim – Minden számla fül alatt megtalálhatóak az ön felé kiállított számlák, valamint annak fizetése is. Amennyiben zöld pipa szerepel mellette, akkor azok már fizetettek. A nem fizetett, de még nem lejárt számlák a Rendeléseim – Esedékes számlák fülön elérhetőek, és az esetlegesen már lejárt, de még nem kifizetett számlák pedig a Rendeléseim – Lejárt számláknál találhatóak.